2013. május 15., szerda

Határtalanul! téma-nap a Széchenyiben

A Széchenyi István Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola ás Kollégium diákjaiként 2013. május 14-én részt vettünk a Határtalanul! program téma-napján. ami a pályázat záró rendezvénye volt.
A tavaly indított Határtalanul! program lényege a határon túli ás anyaországi iskolák közötti élű kapcsolat kialakítása, egymás tanintézményeinek meglátogatása, a nemzeti
összetartozás érzésének erősítése közös programok segítségével.

A szatmárnémeti Kölcsey Ferenc Főgimnázium diákjai március 22-én.
i Víz világnapján látogattak cl hozzánk a Széchenyi István Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskolába, ahol három napon keresztül közös tevékenységeken vettünk részt. Április 19-én, a Föld napján mi is viszonoztuk a kölcseysek látogatását Szatmárnémetiben, ahol folytattuk a közös projektmunkát, és különböző környezetvédelemmel kapcsolatos problémákat tártunk fel és oldottunk meg. A hétvégi programokon 31 széchenyis és 31 szatmárnémeti diák vett részt. Ezen a májusi téma-napon az egész iskolát megmozgató eseményeken vehettek részi a diákok: bepillantást nyerhettek a programnak köszönhetően szerzett élményeinkbe az iskola aulájában megtekinthető kiállítás és a pályázatra készített videók segítségével. 

A pályázat írója, Vadonné Kovács Edit igazgatóhelyettes segítségével a diákok közös versmondáson vettek részt, ahol Kányádi Sándor Ének a vízről c. versét szavalták el és fakultatív csoportokban a programot népszerűsítő előadásokat tartottak a programban résztvevő diákok. Rajzórákon megtervezték a jövő “zöld” iskoláját, informatika órákon pedig Ökológiai lábnyommérésen vettek részt a tanulók.
Valamennyi résztvevő nevében bátran kijelenthetjük, hogy mindenki nagyon jól érezte magát és a jövőben is szeretnénk hasonló rendezvényeken részt venni.
Ezúton is köszönetet mondunk a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt-nek, amely 853625 forinttal támogatta programunkat.
Unoka L. Katalin és Szalontai N. Linett
12.a osztályos tanulók 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése